Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

styledbybeauty

Publicerad 2013-01-08 09:44:39 i Allmänt,

Jag har haft ett underbart lov där jag helt har kunnat släppt alla tankar på skolan och kursens uppgifter! Jag har jobbat min sista helg som personlig assistent vilket betyder att jag nu är ledig varje helg - SKÖNT! Jag har kommit igång med träning -. SKÖNARE! och jag känner att det här året kommer bli ett underbart år - SKÖNAST!
 
Har förresten hittat en svensk webbsida som säljer billigt smink från USA. Jag har blivit helt förälskad i deras glitternagellack som kostar mellan 19-39 kronor - galet!  www.styledbybeauty.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela