Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

femte september

Publicerad 2012-09-05 15:00:26 i Allmänt,

Jag har precis suttit med min grupp och skrivit om bergarter, meandring, diabasgångar och mycket annat trevligt (läs: tråkigt) inom geologin. Nu ska jag bara ta det lugnt och dricka ännu mer te och försöka bli av med min förkyldning. Vet ej om den kom när jag jobbade natt, när vi var ute på exkursioner och trampade i myrar, undersökte bergarter och grävde i jord eller om jag bara har ett riktigt dåligt immunförsvar. Jag ska iaf kolla upp om kosttillskott, har hört att zink ska vara bra.. Så himla typiskt att bli sjuk nu när jag precis hade kommit igång med träningen. Step och aerobincs kan vara det roligaste som finns:)
 
Längtar tills den 11 september då jag ska äntligen ska börja sjunga i kör igen! :D
 
bild från marmorbruket, fb

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela