Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

igår, dag 3

Publicerad 2012-05-30 11:37:00 i Allmänt,

Hello.

Igår blev det premiär på friskis och svettis. Ett medel puls-pass blev det då. Det var alldeles för lätt i början men sjukt jobbigt på slutet! :)

Nu har jag precis varit och köpt 100 liter ekologisk jord för nu ska det planteras på balkongen!! :D dock får det nog bli en annan dag för nu ska jag dra mig mot friskis och efter det är det jobb till 21 som gäller.


(bild från google)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela