Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

som det ser ut nu...

Publicerad 2012-03-30 10:17:40 i Allmänt,

som det ser ut nu så kommer jag missa både Linns firande på fredag och Linneas firande på lördag... jag hatar verkligen att vara sjuk. Dessutom missar jag två jobbdagar på grund av att min hals gör ont och näsan spökar.

utöver min förkylning är allt bra. kurs tre är avklarad och jag har tom valt inriktning till nästa år. Det blir "Naturen och människan" och jag ser SÅ fram emot det :D. kurserna vi ska läsa då heter: "Mark och vatten", "Människan - kroppsfunktioner och hälsa", "Ljud och ljus" och "samspel i naturen". Vi ska ut och träska i våtmarker och i skogen. vi ska titta på träd och åka runt till skolor och spela upp en pjäs om sex och samlevnad. och det bästa är.... att kursen är i Norrköping, jag slipper alltså pendla mer till Linköping! så underbart!!!

Nu ska jag ta och baka äppelkaka och sätta mig framför tvn. Sånt får man göra när man är sjuk!

PUSS

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2012-03-31 13:30:11

Åh vad kul för dig! :D

krya på dig dock ! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela