Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

småfixar lite hemma...

Publicerad 2012-03-08 09:10:39 i Allmänt,

Småfixar lite hemma idag. Det är galet hur mycket mer man hinner med när man går upp halv 7. Dock var det inte meningen att jag skulle ta mig upp så tidigt på min lediga dag.. men min bettskena hindrar mig från att sova vidare när jag en gång väl vaknat. fy fasiken vad det gör ont i alla mina tänder, kommer jag någonsin vänja mig vid det här?

ja ja.. idag har jag mycket på min agenda, det ska städas, planeras matlista, handlas mat, gå ner på stan och köpa hålslag och skohylla, pluggas och gå till biblioteket. Och så måste jag ju förbereda mig inför imorgon! Imorgon ska jag nämligen på intervju till kolmården! jag har ju redan ett jobb på g som verkar vara världens bästa, men man vet ju aldrig hur provveckorna där går! så då har jag iaf en back-up plan för sommaren!


i brist på bilder då datorn gått sönder... Bild från Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela