Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

Oj vad dagarna går...

Publicerad 2012-03-25 00:08:37 i Allmänt,

Oj vad dagarna går snabbt när schemat är fullspäckat. Dock har veckans schema inte varit fullt av pluggmåsten utan jobbtider! 4 dagar har jag jobbat den här veckan, nästa vecka blir det 3 dagar! och jag trivs så himla bra så det är sjukt:) förutom det har jag skrivit på fallstudien, uppsats på 15 sidor som ska in på måndag. Det känns.. okej! Har skrivit om allt så nu är det bara finslipet kvar.

Igår hade vi fyrparsmiddag ute hos Fridas föräldrars hus. Det är så himla mysigt att bara sitta ett gäng, äta, prata och ha trevligt! sånt gör man alldeles för sällan!! Det blev ganska sent så imorse tog jag och Robin en ordentlig sovmorgon och sedan en promenad i det fina vädret. Match hade han sen som jag och hans familj tittade på.. mot ett gotlänskt lag - himla udda dialekt alltså!

Imorgon blir det springa, plugga och fira Robins mamma! Det blir också att ställa om klockan så att kvällarna blir ännu ljusare! Åh vad jag älskar våren! Snart är det sommar och då blir man brun och fin, älskart! :)


Bild från Turkiet 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela