Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

Idag, just precis nu...

Publicerad 2012-03-07 20:26:04 i Allmänt,

Idag, just precis nu, så har jag och robin blivit med internet! Det är guld värt känner jag! Inget mer springa ner till Bomull i mörka natten längre! YES!

har praktik den här veckan men imorgon har klassen dock studiedag.. vilket för min del betyder plugg, plugg, plugg! ska försöka komma ut på en promenad dock, i den vackra, underbara, efterlängtade vårsolen!!! :)

min finaste, på promenad en av årets första vårdagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela