Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

första springpasset igår...

Publicerad 2012-03-15 07:21:32 i Allmänt,

första springpasset igår! Nu kör vi hårt jag och linnea! tre gånger i veckan ska vi springa runt strömmen och jag är faktiskt taggad!! det är sjukt bra att ha en kompis som bor nästan granne med en, som har samma kondition och som är minst lika taggad inför beach 2012 :D

förresten så har jag fått jobb vilket betyder att jag slipper jobba i klädbutik en fjärde sommar! Visst är det mysigt och jag gillar kollegorna supermycket, men vill verkligen testa på något annat nu.. något som har mer med min utbildning att göra:)

glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela