Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

5, torsdag

Publicerad 2012-06-01 07:35:08 i Allmänt,

Hallå :) Upptäckte ett virus igår kväll som, såklart, var kvar när jag slog på datorn i morse. startade då upp datorn i felsäkert läge och gjorde en systemåterställning och nu har jag inget virus kvar! duktigt va :D

hehe, iaf. Igår var det jobb 12-19 och efter det träffade jag frida för en PW och lite rumpträning. Idag ska vi se om jag kommer iväg på nåt pass.. Hade tänkt köra core nu klockan 8, vilket är varför jag är uppe så här tidigt, men regnet motiverar mig inte riktigt till att gå utanför dörren.

förresten så är jag sjukt pepp inför midsommar sen igår när jag träffade två tjejer som ska vara där, det kommer bli grymt kul! älskar att grilla, vara ute och bara umgås! (bilden nedan ett exempel på det)


(Cecilias 21-årsfirande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela