Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

10-tisdag

Publicerad 2012-06-05 21:16:24 i Allmänt,

Dagens träning = ett pass på friskis som visade sig vara ett BASpuls pass + en promenad med frida och linda.

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt och laddat upp inför 9 dagars arbete.. får se om jag hinner träna något när jag jobbar så mycket:) har klickat hem lite kläder från Nelly.com också! Hoppas på att en speciell kreation är så fin att jag kan ha den på midsommar..!

I övrigt så beställde jag bl.a. ett linne som många har och som jag suktat efter ett tag! självklart i favoritfärgen gult! önskar dock att jag hade tagit det vita också samt de assnygga byxorna..

TOPPAR - NELLY TREND / TROUBLE TANKTOP - NELLY.COMTOPPAR - NELLY TREND / TROUBLE TANKTOP - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela