Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

nu håller jag tummar...

Publicerad 2012-04-12 11:57:18 i Allmänt,

nu håller jag tummar och tår för att jag ska vinna! brukar aldrig ha tur när det gäller sådant, men nån gång så kanske.. har iaf anmält mig för en tävling hos rebfre där man kan vinna ett presentkort hos ROMWE.COM. Jag vill så gärna köpa lite nya kläder, men när man pluggar och precis flyttat så går pengarna till annat. så nu hoppas jag! vad skulle jag välja då tro.... hm, kanske något av det nedanför!




näpp nu blir det skola! idag står seminarium i tre timmar på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela