Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

bikbok 50%

Publicerad 2012-04-26 09:39:23 i Allmänt,

Idag är jag hemma från praktiken för jag har så himla ont i halsen.. jag fattar inte att jag alltid ska bli sjuk när jag går ut på praktik, men barn har ju en tendens att ofta vara snoriga och förkylda... och jag har nog ett ganska dåligt imunförsvar.

förresten så hade bikbok 50% på ALLT igår, var inne där vid 4, men eftersom det var FULLT med folk och jag var seg och hade ont i halsen så slutade det med att jag la tillbaka alla kläder jag plockat åt mig och gick hem utan att ha provat eller köpt något. :(

Ofelia blouseSlub sweaterLa bleach shortsKick blackHepp clutchJesper bagMikkel necklaceKass bracelet

nu blir det filmmys - shark tale

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela