Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

torsdag 16/11-11

Publicerad 2011-11-17 16:17:45 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem från en fin praktikdag, älskar verkligen den där skolan! Eleverna, lärarna, de är underbara!! jag har skrivit en uppgift tills imorgon och nu ska jag vila lite framför tvn en kvart innan det är dags att dra sig mot föreningsmötet! Sen blir det tacos hemma hos Ebbs, med hanna och fillan och Bingolottomys! Dock har jag inte fått tag på någon lott för hör och häpna de är slutsålda!! Helt sjukt. hoppas, hoppas jag hinner få fatt i någon!

min favoritkavaj! till fest och på praktik, världens bästa plagg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela