Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

äntligen fredag

Publicerad 2011-11-11 16:55:52 i Allmänt,

Jag skulle vilja gå på stan och hitta något fint att ha på mig till imorgon. Men tyvärr så har jag och plånboken tillsammans fattat beslutet att det inte ska bli massa klädköp nu.. med tanke på flytten!

Blev bjuden till Linda ikväll, tjejfest. Den här helgen kommer dock mamma hem en sista gång innan jul så det blir att vara med henne, äta gott och se på det självklarar fredagsfavoritprogrammet IDOL.

Bilder från förra festen hos Linda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela