Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

soffjakt

Publicerad 2011-11-16 12:15:26 i Allmänt,

Det är inte ofta jag får såhär mycket gjort innan klockan är 12! Robin och jag var på banken och skrev på massa papper vid 8 och sen vid 10 har jag varit på möte i Söderköping. Äntligen är jag med i vikariebanken där, så förhoppningsvis får jag lite tider i december! :)

Ikväll blir det att mysa med min älskling, kanske åker vi ut på en ny soffjakt? vi vet att vi vill ha en stor, grå soffa med divan - gärna på båda sidor... men hur svårt är det inte att hitta något när man har en inre bild av en perfekt soffa inprentad i skallen?


Så, nu blir det att stryka tvätt framför project runway och masterchef, så roligt ska jag ha! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela