Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

ett nytt kapitel

Publicerad 2011-11-10 09:40:38 i Allmänt,

Hejsan!

En nervös tjej här..

En tjej som tandläkarna trodde var 15,16 år.
En tjej som vaknar upp alldeles för tidigt på morgonen.
En tjej som inte kan tänka på mycket annat än..

Att vi ska flytta! Att jag och min fina pojkvän ska bli sambos! Att vi har skrivit på kontrakt för en lägenhet! Att vi kommer bo tillsammans från den 1 december!


Jag är alltid så rädd. Det här blir det största jag gjort. Men jag vet att det är rätt. Tillsammans med dig är inget för stort.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-11-14 20:41:17

Ååhh finaly lite uppdatering! :D



Jaa, asså grattis! SÅ himla kuuul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela