Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

tenta och impregnering

Publicerad 2011-03-16 10:21:17 i Allmänt,

nu har jag haft tenta på precis, och det gick bra! :) skulle gissa på att jag får typ 25 av 30. så jag är nöjd, nöjd, nöjd:D

nu håller jag på och återimpregnerar mina skor, de jag använder mest.. så medan de står och torkar på balkongen så ska jag tänka efter vad som står näst på min lista..

jag ska:
1. städa rummet och rensa ut lite kläder.
2. ta en tripp med bilen och hämta post
3. gå på öppet hus på Kyrkskolan
4. träffa älskling innan jag åker till västerås en vecka

så jag har fullt upp, vi hörs när vi hörs:)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-16 18:41:59

Asså dem ljusa skorna längst åt vänster vill jag också ha ju! hehe är det din sko? ;)



Jag är så stolt över dig Miri! Du bara pluggar och pluggar och pluggar! Du kommer lätt att klara av att ta examen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela