Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

nu är det vår!

Publicerad 2011-03-15 13:56:54 i Allmänt,

Idag har vi haft dramaverkstad 8 - 12. Jag har inte gått upp tidigt på jättelänge och trodde att jag skulle vara jättetrött, men när klockan väl ringde 07:00 så kändes det inte alls jobbigt. Jag tror det beror på ljuset! nu är det vår, och jag älskart:)



Nu ska jag bege mig ut på en promenad nere på stan:P sen blir det aerobics med Lisa och sedan blir det att kolla igenom antekningarna lite inför tentan imorgon:) Den som jag SKA klara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela