Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

IKEA

Publicerad 2011-03-21 08:31:36 i kläder, shopping, inspiration,

igår var jag och mamma på IKEA, jag köpte lite småsaker.. några stora fina glasskålar, stora plastskålar man kan baka i, galgar och andra småsaker:) Jag älskar verkligen att gå på IKEA och jag älskar att titta på rummen, inredningen och få lite inspiration. Jag ville ju faktiskt bli inredningsarkitekt ett tag när jag var liten:P

iaf, jag såg världens finaste sovrum, dock krävs det ett ganska stort rum om man ska få det precis som de hade gjort det.. så de kanske inte funkar i första lägenheten.. men i den framtida villan jag ska bo i, där vill jag verkligen ha sådär!

tog en bild, dock är det svårt att se hur fint det verkligen är..! men lita på mig, superfint! kan vara det finaste sovrummet jag någonsin sett!! :))) är det inte fint? :D

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-21 21:51:24

Jo, men den är typ borta :) Ligger lite grann på sina håll, men det är inte mycket

Det är plusgrader i alla fall.



Jo, det är ju jättefint! Älskar byrålådorna och garderoberna! Sjukt snygga!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela