Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

mot norrköping

Publicerad 2011-03-23 11:38:37 i Allmänt,

nu har jag börjat packa, men känner att huvudvärken börjar smyga på, så ska dricka massa vatten och gå ut och gå lite. hatar att ta tabletter, de går ju inte att svälja om man inte först delar dem i typ tio bitar... konstigt egentligen att det går med p-pillren.. men de är ju förstås mycket, mycket mindre. på tal om p-piller så måste jag gå till ungdomsmottagningen och sätta in en stav istället.. glömmer ju att ta hälften av de där pillrena, jag är sämts på att komma ihåg det.. :P

iaf, åter till packandet.. Jag har ett ständigt problem när jag ska packa, jag kan aldrig få i mina saker i resväskan nr jag väl ska åka hem.. jag skulle behöva två stycken för att få ner allt! konstigt nog så fungerar det alldeles utmärkt med en väska på vägen upp hit, hur nu det kan komma sig..! 
klockan halv två så åker jag iaf hem till norrköping och där på stationen kommer jag bli upphämtad av min älskling som jag saknar så! då blir det massa pussar och kramar:)

Kommentarer

Postat av: Lina Frisk

Publicerad 2011-04-05 18:02:31

Jag har också svårt att ta tabletter. Fastnar alltid i halsen och gör ont. Har dock hittat nåt som hjälper. Det heter Medcoat och finns på apoteket. Det är en dragering som gör tabletten hal och salivstimulerande och så smakar det gott! titta på medcoat.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela