Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

fredag, lördag, söndag

Publicerad 2011-01-31 23:16:58 i Party,

nu var det ett tag sen jag skrev här.. men i helgen har jag verkligen haft fullt upp! i fredags åkte jag och hanna till söderköping för att träffa lite vänner till mig som jag inte sett på länge. och i lördags hade vi surpriseparty för Robins bästa vän! söndagen spenderades med älsklingen, filmer och soppa:))

såklart gick jag ut i alltför tunna strumpbyxor på lördagen.. och såklart så blev jag förkyld och fick feber buhu.. :(

spendrupsreklam?

Kommentarer

Postat av: Werner

Publicerad 2011-02-02 20:53:24

När är den där bilden ifrån?? Tänkte först bara på dig och Hanna (och spendrupsen gick inte att undgå ;) ) men det är ju Lubbe och min trappa ju! :O :P

Postat av: miri

Publicerad 2011-02-02 22:13:23

werner! hahaha, ja det är det! den är ganska gammal, eller, från förra vintern:) kommer du ihåg när vi posade massa i din trapp? det här är en utav de då vi inte posade - men jag tycker om den massa:)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-05 16:19:53

Vill minnas att det kanske till och med var jag som stod bakom kameran! Om inte annat så var jag brevid den kanske? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela