Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.

Publicerad 2011-02-09 18:02:18 i Dag 1 - 25,

En person jag vill träffa just nu. Spontant skulle jag säga min pojkvän eftersom jag längtar efter honom i princip varje sekund vi inte är tillsammans. men låter jag mig tänka lite skulle jag nog välja att träffa någon som jag inte annars kan träffa. Min morfar kanske:) samtidigt ska man ju vårda de relationerna och träffa de människor man faktiskt kan träffa. Jag har all min släkt i västermanland och i värmland och det är inte alltför ofta jag träffar dem. Sedan har jag ju min mamma i västerås.. Men just nu känner jag verkligen att jag vill ha en hård och varm kram från min pojkvän. Så jag väljer nog honom iaf.. Kärlek ni vet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela