Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

Publicerad 2011-02-06 23:45:56 i Dag 1 - 25,

om mig...

1. Jag är väldigt rädd för höjder och för att flyga.
2. Jag är nästan alltid glad och jag försöker vara snäll mot alla.
3. Jag är tillsammans med världens finaste, underbaraste kille.
4. Jag är varken döpt eller konfirmerad, men jag tror att jag är lite religiös.
5. Jag älskar att spela piano.
6. Jag gråter ganska mycket och ganska ofta över onödiga saker.
7. Jag älskar att spela teater.
8. Jag kan känna mig väldigt ensam ibland.
9. Jag har ganska dåligt självförtroende.
10. Jag saknar min mamma som bor i Västerås.

Kommentarer

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

Publicerad 2011-02-07 09:33:22

fin bild!

Postat av: P E R N I L L A

Publicerad 2011-02-07 13:24:52

Fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela