Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

sjukfredag

Publicerad 2011-12-09 11:14:40 i Allmänt,

usch vad jag hatar att vara sjuk! Jag gick till skolan i tisdags fast att jag inte var helt bra, sen fick jag hoppa in och va vikarie på onsdagen.. inte bra. nu har jag varit hemma två dar och jag hoppas att det blir bättre! sitter och tittar på skidskytte i soffan, vet inte riktigt hur det kommer sig, men jag tycker det är ganska kul faktiskt! .. jag har ju själv faktiskt varit med i en skidtävling en gång! .. kan ju nämna att jag kom sist ;)

.. kollar samtidigt lite på skåp till toaletten.



väldigt roligt inlägg.. men eftersom det gör så ont att prata så känner jag att jag behövde skriva av mig lite:) PUSS

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-10 10:28:23

Jag skulle satsa på det tredje skåpet med rosetter :) men det kanske kan vara bra med ett skåp stort nog för handdukar Ifs :)

Postat av: Lena

Publicerad 2011-12-10 10:29:23

Det var jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela