Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

söndag

Publicerad 2011-12-04 08:48:15 i Allmänt,

Oj, oj, oj vad tiden går fort när man har roligt! Robin och jag firade två år tillsammans samma dag som vi fick nycklarna till lägenheten. Den förste december. Tidigt på morgonen skrev vi på de sista papprena och fick nycklarna. Robin tog ledigt hela dagen, men jag åkte till praktiken och såg på julfilm med barnen. När jag kom till lägenheten hade han lagat mat och tänt massa ljus! Han är så himla fin min Robin<3

Igår var vi hela dagen på IKEA. 10 000 kroner fattigare men massa möbler rikare! mycket för pengarna, det är IKEA det! Bl.a. Säng, vitrinskåp, bokhylla, byrå till hallen och tusentals smågrejer som slickepott, glas, tallrikar, osthyvel, saxsar, underlägg osv..!

Idag ska vi måla om i vardagsrummet och försöka sätta ihop lite grejer! bilder kommer :D

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-12-04 20:47:12

SUPERGILLA PÅ DEN! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela