Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

it's only rock 'n' roll

Publicerad 2011-04-02 10:09:07 i Allmänt,

den här helgen är min lediga helg. jag har precis avslutat en kurs och på måndag börjar en ny. dock är jag inte ledig för det, utan jag ska alldeles snart gå iväg för att tjäna lite extrapengar:) det var länge sen jag var i butiken nu så vi får se hur det går.. känner mig lite orolig, kommer jag komma ihåg hur man gör i kassan? kommer jag veta var 199krs skortorna finns om en kund frågar? kommer jag sälja något överhuvudtaget?

jag är faktiskt lite nervös över att gå dit, men det brukar lösa sig när man väl är där! det är bara att göra sitt bästa:)


vi får se om jag lyckas sälja någon rolling stones t-shirt också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela