Milj.blogg.se

Miri Isabella Louise Jacobsson

fredag:)

Publicerad 2011-04-29 16:13:10 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig från skolan - superskönt - och jag har hunnit med en rad olika grejer. Jag har bl.a. varit på ungdomsmottagningen och fått recept på en p-stav. Den ska in i mig om tre veckor .. är allt lite rädd. :S

Efter ungdomsmottagningen tränade jag, både gym och pass - aerobics med johan (bäst). Sen har jag färgat håret, lite väl mörkt och vaxat benen inför allt kommande barbent:)

Nu ska jag snart träffa min älskling. Vi ska gå på stan och sedan åka ut till landet och fixa en blandare (vattenkran:P). Imorgon åker vi till stan igen och på kvällen ska jag på grillkväll och senare ska vi på fest hos jimmy! är superpepp :D

 
tänkte ju att jag skulle göra ljusa slingor till sommaren.. men nu blev det mörkare ist... :P

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-02 21:16:42

Wiktor Utter, han går teatertrean på de geer nu :)

Erik kom ju in på PAS :)))

Fast inte Eleonor, segt alltså!

Men jag tror att det är för mycket dans för hennes knä, vi får hoppas på balettakademien!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miri Isabella Louise Jacobsson

Jag är en tjej på 21 år som pluggar till lärare och förskolelärare. På min fridtid sjunger jag i kör, träffar vänner, myser med min pojkvän och vissa perioder hänger jag mycket på F&S och kör pass.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela